Uw voordeel is onze strategie!
  • Filters:

Retourprocedure

Van harte welkom in de webshop van Nonfood4profs

RETOURPROCEDURE

Klachten of schade

-Bij klachten over onze producten of transportschade aan uw
levering geconstateerd zullen wij de geleverde materialen
retour laten halen.

-Indien gewenst zetten wij graag een ander artikel in bestelling en zorgen ervoor dat het geleverde/beschadigde artikel, (mits onbeschadigd*, compleet en in de originele verpakking) retour wordt gehaald.

-De kosten van het retour halen zijn uiteraard voor onze rekening(mits onbeschadigd*, compleet en in de originele verpakking)
Na retourontvangst ontvangt u van ons bericht en zullen wij overgaan tot het crediteren(mits onbeschadigd*, compleet en in de originele verpakking) en overmaken van het bedrag.

*Onbeschadigd=alleen van toepassing bij klachten, zijnde geen schade.

-Door middel van het klachtenformulier, welke u kan invullen onder de rubriek Klachten of schade, kan u de melding doorgeven aan de klantenservice van Nonfood4profs.nl., Email: [email protected]

-Nonfood4profs.nl zal de klacht beantwoorden en afhandelen.

Verkeerd besteld

-Indien u een verkeerde bestelling heeft gedaan zullen wij samen met u
het juiste artikel in bestelling en zorgen ervoor dat het verkeerd bestelde artikel, (mits onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking)
retour wordt gehaald.

-Na retourontvangst ontvangt u van ons bericht en zullen wij overgaan
tot het crediteren(mits onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking) en overmaken van het bedrag.

-De kosten van het retour halen zijn voor uw rekening en zullen wij
verrekenen met de retourbetaling.

-U dient  de melding per email door te geven
  aan de klantenservice van Nonfood4profs.nl.
  Email: [email protected]

-Nonfood4profs zal uw verzoek beantwoorden en afhandelen.

Verkeerd geleverd

-Indien wij per abuis een verkeerde levering hebben gedaan zullen wij het betreffende artikel opnieuw in bestelling zetten en zorgen ervoor dat het verkeerd geleverde artikel, (mits onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking) retour wordt gehaald.

-De kosten van het retour halen zijn uiteraard voor onze rekening
(mits onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking)

-U dient de melding per email door te geven
aan de klantenservice van Nonfood4profs.nl.
Email: [email protected]

-Nonfood4profs zal uw opmerking beantwoorden en zo snel als mogelijk overgaan tot herlevering van het juiste artikel.